Administrativa - bez znalosti cizího jazyka

Klientský servis + Administrativa

  • Závišova 502/5, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika
  • Vhodné i pro absolventy
  • Práce na plný úvazek

Právě jsi dokončil/a školu a hledáš první práci? Nebo chceš začít pracovat v administrativě a nemáš praxi? Pošli svůj životopis a pojď pracovat k nám!
Rádi tě uvítáme v našem týmu a můžeš se nechat hýčkat velkou mezinárodní společností.

Co tě bude na téhle práci u nás a s námi bavit?

  • administrativní práce spojená především se zpracováním došlé pošty
  • třídění a skenování došlých dokumentů od našich zákazníků (zakázkové listy, dopisy, smlouvy atd.)
  • tvorba přehledů a tabulek
  • práce v systému CRM, který se rychle naučíš
  • zakládání a dohledávání dokumentů v interním archivu

A koho hledáme?

  • někoho s dokončenou střední školou (uvítáme klidně i absolventa)
  • toho, kdo umí uživatelsky pracovat s MS Office (Excel, Word)
  • můžeš mít zkušenosti s prací v CRM systémech, ale není to nutností
  • smysl pro pečlivost a zodpovědnost budeš potřebovat každý den

Speciální nabídka pro tebe:

  • parádní benefity jako je: kabelová televize a internet se 70% slevou, stravenky v hodnotě 85 Kč za odpracovaný den, týden dovolené navíc (25 dní celkem), příspěvek na penzijní pojištění ve výši 3% mzdy, Multisport kartu, MOL kartu na levnější pohonné hmoty, …..
  • nastoupit můžeš IHNED nebo dle domluvy
  • pouze ranní od 6:30 do 15:00 hodin
  • prima partu – jsme bezva tým lidí, kteří se spolu zasmějí a den rychle uteče
  • volné víkendy a svátky
  • odborné zaškolení
  • možnost dalšího vzdělávání a podporu kariérního růstu

Kontaktujte

UPC Česká republika, s.r.o.
Jana Fatková

Příběhy lidí

Michal Ertl

BSS Aplication Supervisor | Ostrava

Moje pracovní kariéra je s UPC spjata už od roku 2003. Po ukončení střední školy jsem nastoupil jako administrativní a technická podpora satelitního vysílání. Brzy jsem postoupil na pozici Supervisora. V roce 2008 jsem se stal součástí oddělení Technology & Innovation jako specialista BSS (Business Support System) a v současné době pracuji na pozici BSS Aplication Supervisor. Má práce je kreativní, pracuji na různých projektech a mám tak možnost neustále rozšiřovat své znalosti.

Vždy jsem měl to štěstí pracovat ve velmi přátelském a vstřícném kolektivu a také jsem měl, a stále mám, velmi férové nadřízené. V UPC oceňuji možnost dále se vzdělávat ve svém oboru a stále více pronikat do technických oblastí.

Hana Šindelářová

Call Centre Teamleader Senior | Meziboří

V UPC jsem začala pracovat v roce 2008, po otevření Klientského centra v Meziboří.

Poměrně rychle jsem se posunula na prodejní oddělení a byla vybrána jako garant specialistů pro písemnou komunikaci a začala jsem školit nováčky.

Po několika letech jsem se rozhodla pro další kariérní posun a přihlásila se do interního výběrového řízení na pozici Zástupce Teamleadera infolinky. Po roce jsem se stala Teamleaderem. Aktuálně tak zastávám pozici Teamleader Senior a koučuji nové Teamleadery.

Práce s lidmi mě baví a mám radost, když můžu novým kolegům předávat zkušenosti a vidím jejich pracovní pokroky. Oceňuji,  že mi UPC dává prostor pro realizaci různých projektů a podporuje mé nápady a aktivity. Také proto tu už pracuji devátým rokem…

Pavel Škarda

CEE Transformation Manager | Praha

V UPC pracuji od roku 2004, začínal jsem jako operátor Klientského centra, tehdy ještě ve společnosti Karneval.

Z odd. KC jsem postoupil na pozici Trenér technických dovedností a později jsem se dostal k práci Planning and Reporting Managera, na které jsem setrval šest let.

Jelikož jsem byl zapojen do implementace mnoha projektů, přešel jsem na pozici Manager Program Management & Strategy v oddělení Customer Operation. Tak jsem se dostal do nejužšího vedení firmy a staral se o klíčové projekty v UPC ČR i na Slovensku. V roce 2017 se má pozice opět trochu změnila a nyní pracuji jako CEE Transformation Manager, s čímž se pojí nové zodpovědnosti v regionu střední a východní Evropy.

I přes velké pracovní nasazení si stále najdu čas na svou rodinu.

Alena Šímová

HR Specialist senior | Praha

Před deseti lety jsem přišla do UPC z obchodní sféry. Dva roky jsem vyřizovala požadavky klientů, jako operátor a zástupce Teamleadera, kde jsem byla mimo jiné zodpovědná i za zaškolování nových zaměstnanců. Odtud už to byl jen krok na personální oddělení na pozici trenéra-školitele, kde jsem nováčky podporovala v jejich začátcích a pomáhala rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti. V rámci personálního oddělení jsem se časem podílela na výběru zaměstnanců. Poslední rok pracuji jako HR Specialist senior. Jsem zodpovědná za administrativní část personálního oddělení. Je to práce náročná, s důrazem na přesnost a pečlivost, a protože má přesah do všech personálně mzdových oblastí, je také velice různorodá a stále se při ní rozvíjím.

Přidej se k nám