Digital Team Leader

Marketing a komunikace

  • Závišova 502/5, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika
  • Práce na plný úvazek

Zajímáte se o práci v mezinárodní společnosti? Vyhovuje Vám dynamické prostředí telekomunikací? Staňte se součástí našeho týmu a využijte možnosti osobně se podílet na budoucnosti naší společnosti.

Pro náš tým hledáme nového Team leadera, který zastřeší Online oddělení naší společnosti.

Popis pracovní pozice:

  • koordinace online týmu
  • optimalizace obsahu webových stránek společnosti
  • příprava a realizace aktivit vedoucích ke zvyšování míry konverze webových stránek
  • spolupráce na přípravě a realizaci A/B testů, personalizace webových stránek
  • příprava grafických podkladů pro web a on-line kampaně ve spolupráci s grafiky
  • zodpovědnost za plnění finančních a prodejních cílů společnosti
  • zodpovědnost za efektivní čerpání budgetu
  • aktivní účast na online projektech
  • koordinace a spolupráce s mediální a online agenturou
  • úzká spolupráce se všemi salesovými kanály, marketingem a produktovým oddělením
  • udržování vztahů s obchodními partnery
  • reporting výsledků za Online tým nadřízenému
  • další úkoly dle pokynů nadřízeného

Kvalifikace a předpoklady pro výkon pozice:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Znalost anglického jazyka slovem i písmem nutná (denní komunikace se zahraničním manažerem)
  • výborná znalost pojmů a principů online marketingu
  • minimálně 3 roky zkušeností s optimalizací webových stránek
  • znalost terminologie online a zkušenosti s online prodejním kanálem
  • znalost online nástrojů pro analýzu a optimalizaci webu
  • přehled o aktuálních trendech v e-commerce
  • zkušenosti s reportingem a prezentováním výsledků
  • schopnost plánovat a organizovat

Nabízíme:

  • finanční ohodnocení dle zkušeností
  • práci v blízkosti centra Prahy
  • flexibilní pracovní dobu
  • benefity (stravenky, dovolená navíc, zvýhodněné služby UPC, MultiSport karta, příspěvek na penzijní připojištění a další...)
  • práci na HPP

Zašlete svůj životopis v anglickém, případně i českém jazyce. V případě nezaslání Vás bohužel nemůžeme zařadit do výběrového řízení.

Kontaktujte

UPC Česká republika, s.r.o.
Jana Fatková

Příběhy lidí

Michal Ertl

BSS Aplication Supervisor | Ostrava

Moje pracovní kariéra je s UPC spjata už od roku 2003. Po ukončení střední školy jsem nastoupil jako administrativní a technická podpora satelitního vysílání. Brzy jsem postoupil na pozici Supervisora. V roce 2008 jsem se stal součástí oddělení Technology & Innovation jako specialista BSS (Business Support System) a v současné době pracuji na pozici BSS Aplication Supervisor. Má práce je kreativní, pracuji na různých projektech a mám tak možnost neustále rozšiřovat své znalosti.

Vždy jsem měl to štěstí pracovat ve velmi přátelském a vstřícném kolektivu a také jsem měl, a stále mám, velmi férové nadřízené. V UPC oceňuji možnost dále se vzdělávat ve svém oboru a stále více pronikat do technických oblastí.

Hana Šindelářová

Call Centre Teamleader Senior | Meziboří

V UPC jsem začala pracovat v roce 2008, po otevření Klientského centra v Meziboří.

Poměrně rychle jsem se posunula na prodejní oddělení a byla vybrána jako garant specialistů pro písemnou komunikaci a začala jsem školit nováčky.

Po několika letech jsem se rozhodla pro další kariérní posun a přihlásila se do interního výběrového řízení na pozici Zástupce Teamleadera infolinky. Po roce jsem se stala Teamleaderem. Aktuálně tak zastávám pozici Teamleader Senior a koučuji nové Teamleadery.

Práce s lidmi mě baví a mám radost, když můžu novým kolegům předávat zkušenosti a vidím jejich pracovní pokroky. Oceňuji,  že mi UPC dává prostor pro realizaci různých projektů a podporuje mé nápady a aktivity. Také proto tu už pracuji devátým rokem…

Pavel Škarda

CEE Transformation Manager | Praha

V UPC pracuji od roku 2004, začínal jsem jako operátor Klientského centra, tehdy ještě ve společnosti Karneval.

Z odd. KC jsem postoupil na pozici Trenér technických dovedností a později jsem se dostal k práci Planning and Reporting Managera, na které jsem setrval šest let.

Jelikož jsem byl zapojen do implementace mnoha projektů, přešel jsem na pozici Manager Program Management & Strategy v oddělení Customer Operation. Tak jsem se dostal do nejužšího vedení firmy a staral se o klíčové projekty v UPC ČR i na Slovensku. V roce 2017 se má pozice opět trochu změnila a nyní pracuji jako CEE Transformation Manager, s čímž se pojí nové zodpovědnosti v regionu střední a východní Evropy.

I přes velké pracovní nasazení si stále najdu čas na svou rodinu.

Alena Šímová

HR Specialist senior | Praha

Před deseti lety jsem přišla do UPC z obchodní sféry. Dva roky jsem vyřizovala požadavky klientů, jako operátor a zástupce Teamleadera, kde jsem byla mimo jiné zodpovědná i za zaškolování nových zaměstnanců. Odtud už to byl jen krok na personální oddělení na pozici trenéra-školitele, kde jsem nováčky podporovala v jejich začátcích a pomáhala rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti. V rámci personálního oddělení jsem se časem podílela na výběru zaměstnanců. Poslední rok pracuji jako HR Specialist senior. Jsem zodpovědná za administrativní část personálního oddělení. Je to práce náročná, s důrazem na přesnost a pečlivost, a protože má přesah do všech personálně mzdových oblastí, je také velice různorodá a stále se při ní rozvíjím.

Přidej se k nám