RETEČNÍ AGENT - ŠANCE PRO ZKUŠENÉ - ZAJÍMAVÁ MZDA

Klientský servis + Administrativa

  • Okružní 129, 435 13  Meziboří-Meziboří, Česká republika
  • Práce na plný úvazek

Zajímáte se o práci v mezinárodní společnosti? Vyhovuje Vám dynamické prostředí telekomunikací? Staňte se součástí našeho týmu a využijte možnosti osobně se podílet na budoucnosti naší společnosti.

Kdo je retenční agent?

  • jedná se o specializovanou pozici
  • každé ráno dostanete požadavky k vyřízení (nejedná se tak o přímou příchozí linku)
  • retenční agent je tu pro klienty, kteří potřebují optimalizovat/změnit nastavení služeb/produktů na míru dle potřeb klienta
  • někdy je to taky takový záchranář, pokud se náš stávající zákazník rozhodne ukončit smlouvu, je na něm zjistit proč a případně zkusit rozhodnutí změnit
  • zároveň je schopný takovému klientovi poradit nebo vysvětlit vše, co se týká jeho smlouvy (faktury, produkty, základní poruchy apod.)
  • vyřizuje telefonické i písemné dotazy
  • zaznamenává vše na čem se klientem domluvil do systému, zadává změny služeb a případně předá požadavek na další oddělení

Ideální retenční agent?

  • orientovaný na zákazníka
  • už má něco za sebou (klidně i mimo obor)
  • odolný proti stresu (někteří zákazníci mohou být naštvaní)
  • s obchodním citem (vědět, kdy má cenu zkusit zákazníka "přemluvit" a kdy naopak ne)
  • komunikativní
  • znalý práce s PC – MS Office (Word, Excel, Outlook), internet
  • výhodou je praxe na některé pozici v call centru (není podmínkou)

Co za to nabídneme?

  • práci v Meziboří (přímo u zastávky MHD)
  • perfektní zaškolení (cca 4 týdny)
  • především ranní směny (8:00 -16:30 hodin) a to pouze PO-PÁ
  • po zapracování možnost PRÁCE Z DOMOVA
  • zajímavou práci
  • celej balík benefitů (5 týdnů dovolené, stravenky, slevy (na služby UPC, tankování, telefonování, sport), příspěvek na penzijní připojištění a další)
  • prima kolektiv a pracovní prostředí

Chcete u nás pracovat?

  • Zaujala Vás práce retenčního agenta? Nebo chcete vědět víc informací? Zašlete svůj životopis, když bude i pár vět v průvodním dopise (třeba proč u nás chcete pracovat), bude to fajn:-)

Kontaktujte

UPC Česká republika, s.r.o.
Jana Fatková

Příběhy lidí

Michal Ertl

BSS Aplication Supervisor | Ostrava

Moje pracovní kariéra je s UPC spjata už od roku 2003. Po ukončení střední školy jsem nastoupil jako administrativní a technická podpora satelitního vysílání. Brzy jsem postoupil na pozici Supervisora. V roce 2008 jsem se stal součástí oddělení Technology & Innovation jako specialista BSS (Business Support System) a v současné době pracuji na pozici BSS Aplication Supervisor. Má práce je kreativní, pracuji na různých projektech a mám tak možnost neustále rozšiřovat své znalosti.

Vždy jsem měl to štěstí pracovat ve velmi přátelském a vstřícném kolektivu a také jsem měl, a stále mám, velmi férové nadřízené. V UPC oceňuji možnost dále se vzdělávat ve svém oboru a stále více pronikat do technických oblastí.

Hana Šindelářová

Call Centre Teamleader Senior | Meziboří

V UPC jsem začala pracovat v roce 2008, po otevření Klientského centra v Meziboří.

Poměrně rychle jsem se posunula na prodejní oddělení a byla vybrána jako garant specialistů pro písemnou komunikaci a začala jsem školit nováčky.

Po několika letech jsem se rozhodla pro další kariérní posun a přihlásila se do interního výběrového řízení na pozici Zástupce Teamleadera infolinky. Po roce jsem se stala Teamleaderem. Aktuálně tak zastávám pozici Teamleader Senior a koučuji nové Teamleadery.

Práce s lidmi mě baví a mám radost, když můžu novým kolegům předávat zkušenosti a vidím jejich pracovní pokroky. Oceňuji,  že mi UPC dává prostor pro realizaci různých projektů a podporuje mé nápady a aktivity. Také proto tu už pracuji devátým rokem…

Pavel Škarda

CEE Transformation Manager | Praha

V UPC pracuji od roku 2004, začínal jsem jako operátor Klientského centra, tehdy ještě ve společnosti Karneval.

Z odd. KC jsem postoupil na pozici Trenér technických dovedností a později jsem se dostal k práci Planning and Reporting Managera, na které jsem setrval šest let.

Jelikož jsem byl zapojen do implementace mnoha projektů, přešel jsem na pozici Manager Program Management & Strategy v oddělení Customer Operation. Tak jsem se dostal do nejužšího vedení firmy a staral se o klíčové projekty v UPC ČR i na Slovensku. V roce 2017 se má pozice opět trochu změnila a nyní pracuji jako CEE Transformation Manager, s čímž se pojí nové zodpovědnosti v regionu střední a východní Evropy.

I přes velké pracovní nasazení si stále najdu čas na svou rodinu.

Alena Šímová

HR Specialist senior | Praha

Před deseti lety jsem přišla do UPC z obchodní sféry. Dva roky jsem vyřizovala požadavky klientů, jako operátor a zástupce Teamleadera, kde jsem byla mimo jiné zodpovědná i za zaškolování nových zaměstnanců. Odtud už to byl jen krok na personální oddělení na pozici trenéra-školitele, kde jsem nováčky podporovala v jejich začátcích a pomáhala rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti. V rámci personálního oddělení jsem se časem podílela na výběru zaměstnanců. Poslední rok pracuji jako HR Specialist senior. Jsem zodpovědná za administrativní část personálního oddělení. Je to práce náročná, s důrazem na přesnost a pečlivost, a protože má přesah do všech personálně mzdových oblastí, je také velice různorodá a stále se při ní rozvíjím.

Přidej se k nám