KONZULTANT ZNAČKOVÉ PRODEJNY - VOLNÉ VÍKENDY

Klientský servis + Administrativa

  • Závišova 502/5, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika
  • Vhodné i pro absolventy
  • Práce na plný úvazek

Do našeho týmu hledáme novou posilu pro naši značkovou prodejnu přímo v sídle naší společnosti.

Pozice je vhodná pro ty, kteří rádi komunikují se zákazníky a jsou orientovaní na obchod.

Co Vás čeká?

  • zajištění provozu reprezentativní značkové prodejny UPC
  • zajištění kompletního zákaznického servisu UPC pro stávající zákazníky
  • profesionální prezentace a nabídky služeb a produktů UPC pro nové i stávající zákazníky
  • poskytování informací ohledně nabídky produktů a služeb UPC, zjišťování potřeb a přání zákazníků a hledání nejvhodnějších řešení pro zákazníky
  • dosahování stanovených cílů v množství prodaných služeb
  • zajištění servisu vrácených a dodaných zařízení zákazníků s ukončenou smlouvou
  • reprezentace značky UPC
  • pracovní doba směnná dle provozní doby prodejny (ranní, odpolední od 7.00 do 19.30)

Co pro práci potřebujete?

  • minimálně výuční list
  • velmi dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování se vstřícným profesionálním přístupem
  • zkušenosti z oblasti zákaznického servisu výhodou
  • zkušenosti s přímým prodejem výhodou
  • pro-aktivita, nadšení a chuť do práce
  • samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
  • obchodního ducha se zaměřením na výsledek
  • uživatelské schopnosti práce s PC a internetem, word, excell
  • trestní bezúhonnost
  • základní znalost AJ (vyřízení dotazů našich klientů - vrácení zařízení, dotaz na služby, klidně s pomocí překladače)

Nabízíme:

  • práci na HPP
  • volné víkendy
  • zajímavé bonusy (osobní ohodnocení, soutěže, prodejní bonusy)
  • balíček benefitů (5 týdnů dovolené, stravenky, slevy na služby, Multisportkarta a další, jazykové kurzy...)
  • nástup dle dohody (klidně na Vás počkáme)

Kontaktujte

UPC Česká republika, s.r.o.
Jana Fatková

Příběhy lidí

Michal Ertl

BSS Aplication Supervisor | Ostrava

Moje pracovní kariéra je s UPC spjata už od roku 2003. Po ukončení střední školy jsem nastoupil jako administrativní a technická podpora satelitního vysílání. Brzy jsem postoupil na pozici Supervisora. V roce 2008 jsem se stal součástí oddělení Technology & Innovation jako specialista BSS (Business Support System) a v současné době pracuji na pozici BSS Aplication Supervisor. Má práce je kreativní, pracuji na různých projektech a mám tak možnost neustále rozšiřovat své znalosti.

Vždy jsem měl to štěstí pracovat ve velmi přátelském a vstřícném kolektivu a také jsem měl, a stále mám, velmi férové nadřízené. V UPC oceňuji možnost dále se vzdělávat ve svém oboru a stále více pronikat do technických oblastí.

Hana Šindelářová

Call Centre Teamleader Senior | Meziboří

V UPC jsem začala pracovat v roce 2008, po otevření Klientského centra v Meziboří.

Poměrně rychle jsem se posunula na prodejní oddělení a byla vybrána jako garant specialistů pro písemnou komunikaci a začala jsem školit nováčky.

Po několika letech jsem se rozhodla pro další kariérní posun a přihlásila se do interního výběrového řízení na pozici Zástupce Teamleadera infolinky. Po roce jsem se stala Teamleaderem. Aktuálně tak zastávám pozici Teamleader Senior a koučuji nové Teamleadery.

Práce s lidmi mě baví a mám radost, když můžu novým kolegům předávat zkušenosti a vidím jejich pracovní pokroky. Oceňuji,  že mi UPC dává prostor pro realizaci různých projektů a podporuje mé nápady a aktivity. Také proto tu už pracuji devátým rokem…

Pavel Škarda

CEE Transformation Manager | Praha

V UPC pracuji od roku 2004, začínal jsem jako operátor Klientského centra, tehdy ještě ve společnosti Karneval.

Z odd. KC jsem postoupil na pozici Trenér technických dovedností a později jsem se dostal k práci Planning and Reporting Managera, na které jsem setrval šest let.

Jelikož jsem byl zapojen do implementace mnoha projektů, přešel jsem na pozici Manager Program Management & Strategy v oddělení Customer Operation. Tak jsem se dostal do nejužšího vedení firmy a staral se o klíčové projekty v UPC ČR i na Slovensku. V roce 2017 se má pozice opět trochu změnila a nyní pracuji jako CEE Transformation Manager, s čímž se pojí nové zodpovědnosti v regionu střední a východní Evropy.

I přes velké pracovní nasazení si stále najdu čas na svou rodinu.

Alena Šímová

HR Specialist senior | Praha

Před deseti lety jsem přišla do UPC z obchodní sféry. Dva roky jsem vyřizovala požadavky klientů, jako operátor a zástupce Teamleadera, kde jsem byla mimo jiné zodpovědná i za zaškolování nových zaměstnanců. Odtud už to byl jen krok na personální oddělení na pozici trenéra-školitele, kde jsem nováčky podporovala v jejich začátcích a pomáhala rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti. V rámci personálního oddělení jsem se časem podílela na výběru zaměstnanců. Poslední rok pracuji jako HR Specialist senior. Jsem zodpovědná za administrativní část personálního oddělení. Je to práce náročná, s důrazem na přesnost a pečlivost, a protože má přesah do všech personálně mzdových oblastí, je také velice různorodá a stále se při ní rozvíjím.

Přidej se k nám