Sales Controller - Junior

Finance

  • Závišova 502/5, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika
  • Vhodné i pro absolventy
  • Práce na plný úvazek

Zajímáte se o práci v mezinárodní společnosti? Vyhovuje Vám dynamické prostředí telekomunikací? Staňte se součástí našeho týmu a využijte možnosti osobně se podílet na budoucnosti naší společnosti.

Co Vás v UPC čeká:

  • práce na přípravě reportingu a provozního controllingu prodejních kanálů
  • příprava, aktualizace a kontrola interních procesů
  • kontroly provizí
  • nastavování interních procesů, jejich revize, monitorování a kontrola
  • zpracování Ad – hoc analýz se zaměřením na sales a marketing
  • spolupráce na přípravě měsíčních/týdenních reportů a finančních výkazů
  • komunikace s dalšími odděleními – získávaní informací, jejich zpracováni resp. komunikace změn v interních procesech
  • práce s interními systémy a aplikacemi na denní bázi

Co budete potřebovat:

  • VŠ nebo SŠ vzdělání (nejlépe ekonomického zaměření)
  • absolvent nebo praxe na obdobné pozici cca 1 rok
  • nadstandardní uživatelská znalost MS Office (především MS Excel) – včetně kontingenčních tabulek
  • komunikativní znalost anglického jazyka
  • základní znalost účetnictví
  • dobré analytické schopnosti
  • schopnost učit se novým věcem
  • smysl pro detail a vnímání souvislostí
  • schopnost týmové práce
  • pečlivost, spolehlivost, samostatnost
  • dobré komunikační schopnosti

Nabízíme:

  • přátelský tým a stabilní prostředí telekomunikační společnosti
  • možnost dále se rozvíjet a získávat nové zkušenosti
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby, občasná práce z domova
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • výrazná sleva na služby UPC a další zajímavé slevy u našich partnerů
  • Multisport kartu
  • místo pracoviště blízko centra Prahy

Kontaktujte

UPC Česká republika, s.r.o.
Jana Fatková

Příběhy lidí

Michal Ertl

BSS Aplication Supervisor | Ostrava

Moje pracovní kariéra je s UPC spjata už od roku 2003. Po ukončení střední školy jsem nastoupil jako administrativní a technická podpora satelitního vysílání. Brzy jsem postoupil na pozici Supervisora. V roce 2008 jsem se stal součástí oddělení Technology & Innovation jako specialista BSS (Business Support System) a v současné době pracuji na pozici BSS Aplication Supervisor. Má práce je kreativní, pracuji na různých projektech a mám tak možnost neustále rozšiřovat své znalosti.

Vždy jsem měl to štěstí pracovat ve velmi přátelském a vstřícném kolektivu a také jsem měl, a stále mám, velmi férové nadřízené. V UPC oceňuji možnost dále se vzdělávat ve svém oboru a stále více pronikat do technických oblastí.

Hana Šindelářová

Call Centre Teamleader Senior | Meziboří

V UPC jsem začala pracovat v roce 2008, po otevření Klientského centra v Meziboří.

Poměrně rychle jsem se posunula na prodejní oddělení a byla vybrána jako garant specialistů pro písemnou komunikaci a začala jsem školit nováčky.

Po několika letech jsem se rozhodla pro další kariérní posun a přihlásila se do interního výběrového řízení na pozici Zástupce Teamleadera infolinky. Po roce jsem se stala Teamleaderem. Aktuálně tak zastávám pozici Teamleader Senior a koučuji nové Teamleadery.

Práce s lidmi mě baví a mám radost, když můžu novým kolegům předávat zkušenosti a vidím jejich pracovní pokroky. Oceňuji,  že mi UPC dává prostor pro realizaci různých projektů a podporuje mé nápady a aktivity. Také proto tu už pracuji devátým rokem…

Pavel Škarda

CEE Transformation Manager | Praha

V UPC pracuji od roku 2004, začínal jsem jako operátor Klientského centra, tehdy ještě ve společnosti Karneval.

Z odd. KC jsem postoupil na pozici Trenér technických dovedností a později jsem se dostal k práci Planning and Reporting Managera, na které jsem setrval šest let.

Jelikož jsem byl zapojen do implementace mnoha projektů, přešel jsem na pozici Manager Program Management & Strategy v oddělení Customer Operation. Tak jsem se dostal do nejužšího vedení firmy a staral se o klíčové projekty v UPC ČR i na Slovensku. V roce 2017 se má pozice opět trochu změnila a nyní pracuji jako CEE Transformation Manager, s čímž se pojí nové zodpovědnosti v regionu střední a východní Evropy.

I přes velké pracovní nasazení si stále najdu čas na svou rodinu.

Alena Šímová

HR Specialist senior | Praha

Před deseti lety jsem přišla do UPC z obchodní sféry. Dva roky jsem vyřizovala požadavky klientů, jako operátor a zástupce Teamleadera, kde jsem byla mimo jiné zodpovědná i za zaškolování nových zaměstnanců. Odtud už to byl jen krok na personální oddělení na pozici trenéra-školitele, kde jsem nováčky podporovala v jejich začátcích a pomáhala rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti. V rámci personálního oddělení jsem se časem podílela na výběru zaměstnanců. Poslední rok pracuji jako HR Specialist senior. Jsem zodpovědná za administrativní část personálního oddělení. Je to práce náročná, s důrazem na přesnost a pečlivost, a protože má přesah do všech personálně mzdových oblastí, je také velice různorodá a stále se při ní rozvíjím.

Přidej se k nám