Aktivní/pasivní telemarketing - volné víkendy a svátky

Klientský servis + Administrativa

  • Okružní 129, 435 13  Meziboří-Meziboří, Česká republika
  • Vhodné i pro absolventy
  • Práce na plný úvazek

Zajímáte se o práci v mezinárodní společnosti? Vyhovuje Vám dynamické prostředí telekomunikací? Staňte se součástí našeho týmu a využijte možnosti osobně se podílet na budoucnosti naší společnosti.

Koho hledáme?

  • Hledáme nového člena týmu, který je komunikativní a nebojí se telefonicky oslovit nové či stávající zákazníky s nabídkou. Nejedná se pouze o oslovování nových zákazníků, ale také komunikace a zlepšování služeb stálým uživatelům služeb UPC. Výše měsíční mzdy záleží jen a jen na Vás.

Jaká je náplň práce?

  • aktivní a pasivní telemarketing
  • aktivní prodej služeb UPC novým i stávajícím klientům
  • odbavování příchozích hovorů zájemců o služby UPC
  • zpracování on-line objednávek zájemců o služby UPC
  • evidence a řešení požadavků na připojení, změny a prodej dalších služeb UPC
  • práce s databázemi UPC – evidence, plánování
  • práce na dalších prodejních agendách dle aktuálních potřeb oddělení telemarketingu

Co očekáváme?

  • minimálně SŠ vzdělání
  • obchodní duch, prodejní dovednosti
  • praxe v oblasti aktivního telemarketingu (prodej produktů)
  • orientace na zákazníka a výsledek
  • výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti
  • samostatnost, pečlivost, profesionální a proklientský přístup
  • práce s PC a s internetem na uživatelské úrovni
  • flexibilita, ochota učit se novým věcem
  • pozitivní přístup, odolnost vůči stresu
  • ochota pracovat ve směnném provozu (různé směny mezi 8-19 hodinou)
  • AJ výhodou

Co nabízíme?

  • perfektní zaškolení (produkty, práce v systému, prodejní techniky)
  • moderní prostředí (sídlíme v nové budově)
  • mzdu: fix + variabilní složka + provize za prodeje
  • zajímavé benefity: stravenky, 5 týdnů dovolené, 70 % sleva na služby UPC, příspěvek na penzijní pojištění, jazykové kurzy, slevy na tankování, sport či telefonování, po zapracování možnost PRÁCE Z DOMOVA

Kontaktujte

UPC Česká republika, s.r.o.
Jana Fatková

Příběhy lidí

Michal Ertl

BSS Aplication Supervisor | Ostrava

Moje pracovní kariéra je s UPC spjata už od roku 2003. Po ukončení střední školy jsem nastoupil jako administrativní a technická podpora satelitního vysílání. Brzy jsem postoupil na pozici Supervisora. V roce 2008 jsem se stal součástí oddělení Technology & Innovation jako specialista BSS (Business Support System) a v současné době pracuji na pozici BSS Aplication Supervisor. Má práce je kreativní, pracuji na různých projektech a mám tak možnost neustále rozšiřovat své znalosti.

Vždy jsem měl to štěstí pracovat ve velmi přátelském a vstřícném kolektivu a také jsem měl, a stále mám, velmi férové nadřízené. V UPC oceňuji možnost dále se vzdělávat ve svém oboru a stále více pronikat do technických oblastí.

Hana Šindelářová

Call Centre Teamleader Senior | Meziboří

V UPC jsem začala pracovat v roce 2008, po otevření Klientského centra v Meziboří.

Poměrně rychle jsem se posunula na prodejní oddělení a byla vybrána jako garant specialistů pro písemnou komunikaci a začala jsem školit nováčky.

Po několika letech jsem se rozhodla pro další kariérní posun a přihlásila se do interního výběrového řízení na pozici Zástupce Teamleadera infolinky. Po roce jsem se stala Teamleaderem. Aktuálně tak zastávám pozici Teamleader Senior a koučuji nové Teamleadery.

Práce s lidmi mě baví a mám radost, když můžu novým kolegům předávat zkušenosti a vidím jejich pracovní pokroky. Oceňuji,  že mi UPC dává prostor pro realizaci různých projektů a podporuje mé nápady a aktivity. Také proto tu už pracuji devátým rokem…

Pavel Škarda

CEE Transformation Manager | Praha

V UPC pracuji od roku 2004, začínal jsem jako operátor Klientského centra, tehdy ještě ve společnosti Karneval.

Z odd. KC jsem postoupil na pozici Trenér technických dovedností a později jsem se dostal k práci Planning and Reporting Managera, na které jsem setrval šest let.

Jelikož jsem byl zapojen do implementace mnoha projektů, přešel jsem na pozici Manager Program Management & Strategy v oddělení Customer Operation. Tak jsem se dostal do nejužšího vedení firmy a staral se o klíčové projekty v UPC ČR i na Slovensku. V roce 2017 se má pozice opět trochu změnila a nyní pracuji jako CEE Transformation Manager, s čímž se pojí nové zodpovědnosti v regionu střední a východní Evropy.

I přes velké pracovní nasazení si stále najdu čas na svou rodinu.

Alena Šímová

HR Specialist senior | Praha

Před deseti lety jsem přišla do UPC z obchodní sféry. Dva roky jsem vyřizovala požadavky klientů, jako operátor a zástupce Teamleadera, kde jsem byla mimo jiné zodpovědná i za zaškolování nových zaměstnanců. Odtud už to byl jen krok na personální oddělení na pozici trenéra-školitele, kde jsem nováčky podporovala v jejich začátcích a pomáhala rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti. V rámci personálního oddělení jsem se časem podílela na výběru zaměstnanců. Poslední rok pracuji jako HR Specialist senior. Jsem zodpovědná za administrativní část personálního oddělení. Je to práce náročná, s důrazem na přesnost a pečlivost, a protože má přesah do všech personálně mzdových oblastí, je také velice různorodá a stále se při ní rozvíjím.

Přidej se k nám