Energy Specialist - evidence odběrných míst - DOBA NEURČITÁ

Správa majetku + Nákup

  • Závišova 502/5, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika
  • Vhodné i pro absolventy
  • Práce na plný úvazek

Zajímáte se o práci v mezinárodní společnosti? Vyhovuje Vám dynamické prostředí telekomunikací? Staňte se součástí našeho týmu a využijte možnosti osobně se podílet na budoucnosti naší společnosti.

Jaká bude náplň práce?

  • evidence odběrných míst elektrické energie/ plynu a zodpovědnost za jejich optimalizaci
  • zodpovědnost za interní proces „Energy“ – interní směrnice, řízení procesu zřizování/změn/rušení odběrných míst, atd.
  • komunikace (s techniky, kolegy, dodavateli elektrické energie)
  • kontrola a revidování veškerých dokumentů, které v rámci oddělení vznikají v souvislosti s Energy agendou
  • odpovědnost za přípravu a plnění rozpočtu, forecastů Energy (podklady k budgetům napříč středisky společnosti v centrálně zajišťovaných oblastech)
  • řízení a realizace projektů dle potřeb a požadavků společnosti včetně související dokumentace
  • reporting, kontrola faktur a další

Předpoklady uchazeče:

  • VŠ/SŠ vzdělání s maturitou
  • zkušenosti se správou (databáze, smlouvy apod.) velká výhoda
  • uživatelská znalost práce na PC - především MS Excel
  • znalost a orientace v problematice Energy výhodou
  • znalost anglického jazyka - podmínkou, bude ověřeno na pohovoru (úroveň min. B1)
  • ŘP skupiny B
  • spolehlivost, pečlivost a bezúhonnost

Co nabízíme?

  • práci v zajímavém oboru
  • příjemné pracovní prostředí
  • práce na DOBU NEURČITOU
  • balík benefitů (roční bonusy, stravenky, 5 týdnů dovolené, slevy na služby, příspěvek na penzijní pojištění a další)

Kontaktujte

UPC Česká republika, s.r.o.
Jana Fatková
Telefon: 770 157 102

Příběhy lidí

Michal Ertl

BSS Aplication Supervisor | Ostrava

Moje pracovní kariéra je s UPC spjata už od roku 2003. Po ukončení střední školy jsem nastoupil jako administrativní a technická podpora satelitního vysílání. Brzy jsem postoupil na pozici Supervisora. V roce 2008 jsem se stal součástí oddělení Technology & Innovation jako specialista BSS (Business Support System) a v současné době pracuji na pozici BSS Aplication Supervisor. Má práce je kreativní, pracuji na různých projektech a mám tak možnost neustále rozšiřovat své znalosti.

Vždy jsem měl to štěstí pracovat ve velmi přátelském a vstřícném kolektivu a také jsem měl, a stále mám, velmi férové nadřízené. V UPC oceňuji možnost dále se vzdělávat ve svém oboru a stále více pronikat do technických oblastí.

Hana Šindelářová

Call Centre Teamleader Senior | Meziboří

V UPC jsem začala pracovat v roce 2008, po otevření Klientského centra v Meziboří.

Poměrně rychle jsem se posunula na prodejní oddělení a byla vybrána jako garant specialistů pro písemnou komunikaci a začala jsem školit nováčky.

Po několika letech jsem se rozhodla pro další kariérní posun a přihlásila se do interního výběrového řízení na pozici Zástupce Teamleadera infolinky. Po roce jsem se stala Teamleaderem. Aktuálně tak zastávám pozici Teamleader Senior a koučuji nové Teamleadery.

Práce s lidmi mě baví a mám radost, když můžu novým kolegům předávat zkušenosti a vidím jejich pracovní pokroky. Oceňuji,  že mi UPC dává prostor pro realizaci různých projektů a podporuje mé nápady a aktivity. Také proto tu už pracuji devátým rokem…

Pavel Škarda

CEE Transformation Manager | Praha

V UPC pracuji od roku 2004, začínal jsem jako operátor Klientského centra, tehdy ještě ve společnosti Karneval.

Z odd. KC jsem postoupil na pozici Trenér technických dovedností a později jsem se dostal k práci Planning and Reporting Managera, na které jsem setrval šest let.

Jelikož jsem byl zapojen do implementace mnoha projektů, přešel jsem na pozici Manager Program Management & Strategy v oddělení Customer Operation. Tak jsem se dostal do nejužšího vedení firmy a staral se o klíčové projekty v UPC ČR i na Slovensku. V roce 2017 se má pozice opět trochu změnila a nyní pracuji jako CEE Transformation Manager, s čímž se pojí nové zodpovědnosti v regionu střední a východní Evropy.

I přes velké pracovní nasazení si stále najdu čas na svou rodinu.

Alena Šímová

HR Specialist senior | Praha

Před deseti lety jsem přišla do UPC z obchodní sféry. Dva roky jsem vyřizovala požadavky klientů, jako operátor a zástupce Teamleadera, kde jsem byla mimo jiné zodpovědná i za zaškolování nových zaměstnanců. Odtud už to byl jen krok na personální oddělení na pozici trenéra-školitele, kde jsem nováčky podporovala v jejich začátcích a pomáhala rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti. V rámci personálního oddělení jsem se časem podílela na výběru zaměstnanců. Poslední rok pracuji jako HR Specialist senior. Jsem zodpovědná za administrativní část personálního oddělení. Je to práce náročná, s důrazem na přesnost a pečlivost, a protože má přesah do všech personálně mzdových oblastí, je také velice různorodá a stále se při ní rozvíjím.

Přidej se k nám