Technický specialista DTV (s angličtinou)

Technika a vývoj

  • Závišova 502/5, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika
  • Práce na plný úvazek

Zajímáte se o práci v mezinárodní společnosti? Vyhovuje Vám dynamické prostředí telekomunikací? Staňte se součástí našeho týmu a využijte možnosti osobně se podílet na budoucnosti naší společnosti.

Uvítáme kolegu, který

  • má zkušenosti v telekomunikačním prostředí minimálně dva roky,
  • má vzdělání v oboru informatiky nebo telekomunikací,
  • je zkušený v oblasti video techniky, informatiky nebo jejich ekvivalentu,
  • má znalost operačním systémům a softwaru pro využívání v reálném čase,
  • je ochotný učit se nové technologie včetně hardwaru, DVB-C, T, S, H, MPEG, podmíněného přístupu Conax / Nagra, middlewaru a aplikací zaměřené na video služby,
  • je zaměřen na technologie streamingu videa OTT (AVC, HEVC, HLS, DASH, CDN, DRM),
  • je flexibilní - se rychle umí přizpůsobit měnícím se prioritám a technologiím,
  • je schopen řešit problémy a věnovat pozornost detailům,

má znalost písemné i mluvené angličtiny, která je nezbytná pro komunikaci se zahraničními kolegy.

V čem spočívá hlavní náplň práce?

  • implementace, instalace a podpora veškerých video HW komponentů, které se týkají interaktivní platformy a služeb, především v ČR, podpora těchto aktivit ve zemích EU,
  • instalace, nastavení a údržba hardwaru a softwaru na těchto video / audio zařízeních,
  • koordinace a provádění technických nastavení v rámci testování,
  • provádění zkoušek HW zatížení a výkonových testů,
  • provádění upgradu na živých systémech ve spolupráci s našimi dodavateli, komponentů a software,
  • kontrola specifikací, plánů zkoušek, výsledků testů od dodavatelských organizací,
  • poskytování plánů upgradu s ohledem na provoz,
  • spolupráce s technickými týmy a dodavateli externích technologií.

Co od nás můžete očekávat?

  • moderní pracovní prostředí,
  • přátelský kolektiv, který tvoří tým profesionálů,
  • možnost dále se profesně rozvíjet,
  • mobilní telefon a notebook je samozřejmostí,
  • možnost občasné práce z domova,
  • pět týdnů dovolené, příspěvek na stravování a spoustu dalších benefitů.

Kontaktujte

UPC Česká republika, s.r.o.
Eva Grocholová

Příběhy lidí

Michal Ertl

BSS Aplication Supervisor | Ostrava

Moje pracovní kariéra je s UPC spjata už od roku 2003. Po ukončení střední školy jsem nastoupil jako administrativní a technická podpora satelitního vysílání. Brzy jsem postoupil na pozici Supervisora. V roce 2008 jsem se stal součástí oddělení Technology & Innovation jako specialista BSS (Business Support System) a v současné době pracuji na pozici BSS Aplication Supervisor. Má práce je kreativní, pracuji na různých projektech a mám tak možnost neustále rozšiřovat své znalosti.

Vždy jsem měl to štěstí pracovat ve velmi přátelském a vstřícném kolektivu a také jsem měl, a stále mám, velmi férové nadřízené. V UPC oceňuji možnost dále se vzdělávat ve svém oboru a stále více pronikat do technických oblastí.

Hana Šindelářová

Call Centre Teamleader Senior | Meziboří

V UPC jsem začala pracovat v roce 2008, po otevření Klientského centra v Meziboří.

Poměrně rychle jsem se posunula na prodejní oddělení a byla vybrána jako garant specialistů pro písemnou komunikaci a začala jsem školit nováčky.

Po několika letech jsem se rozhodla pro další kariérní posun a přihlásila se do interního výběrového řízení na pozici Zástupce Teamleadera infolinky. Po roce jsem se stala Teamleaderem. Aktuálně tak zastávám pozici Teamleader Senior a koučuji nové Teamleadery.

Práce s lidmi mě baví a mám radost, když můžu novým kolegům předávat zkušenosti a vidím jejich pracovní pokroky. Oceňuji,  že mi UPC dává prostor pro realizaci různých projektů a podporuje mé nápady a aktivity. Také proto tu už pracuji devátým rokem…

Pavel Škarda

CEE Transformation Manager | Praha

V UPC pracuji od roku 2004, začínal jsem jako operátor Klientského centra, tehdy ještě ve společnosti Karneval.

Z odd. KC jsem postoupil na pozici Trenér technických dovedností a později jsem se dostal k práci Planning and Reporting Managera, na které jsem setrval šest let.

Jelikož jsem byl zapojen do implementace mnoha projektů, přešel jsem na pozici Manager Program Management & Strategy v oddělení Customer Operation. Tak jsem se dostal do nejužšího vedení firmy a staral se o klíčové projekty v UPC ČR i na Slovensku. V roce 2017 se má pozice opět trochu změnila a nyní pracuji jako CEE Transformation Manager, s čímž se pojí nové zodpovědnosti v regionu střední a východní Evropy.

I přes velké pracovní nasazení si stále najdu čas na svou rodinu.

Alena Šímová

HR Specialist senior | Praha

Před deseti lety jsem přišla do UPC z obchodní sféry. Dva roky jsem vyřizovala požadavky klientů, jako operátor a zástupce Teamleadera, kde jsem byla mimo jiné zodpovědná i za zaškolování nových zaměstnanců. Odtud už to byl jen krok na personální oddělení na pozici trenéra-školitele, kde jsem nováčky podporovala v jejich začátcích a pomáhala rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti. V rámci personálního oddělení jsem se časem podílela na výběru zaměstnanců. Poslední rok pracuji jako HR Specialist senior. Jsem zodpovědná za administrativní část personálního oddělení. Je to práce náročná, s důrazem na přesnost a pečlivost, a protože má přesah do všech personálně mzdových oblastí, je také velice různorodá a stále se při ní rozvíjím.

Přidej se k nám