Specialista hlasových řešení - auto k soukromým účelům

Obchod + Prodej

  • Závišova 502/5, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika
  • Vhodné i pro absolventy
  • Práce na plný úvazek

Jsme největším českým poskytovatelem placených televizních služeb a vysokorychlostního internetu. Naše kabelové sítě jsou v dosahu 1,4 milionu domácností a našich služeb využívá přes 600 tisíc zákazníků. Jsme součástí velké skupiny Liberty Global – největšího světového kabelového operátora, který obsluhuje přes 27 miliónů klientů ve 14 zemích s 56 miliony objednaných služeb.

Koho hledáme?

  • Někoho, koho bude práce především bavit. Kdo bude věřit tomu, co dělá a vidí ve své práci smysl. Pokud tedy máte menší zkušenosti v oboru, ale je to pro Vás ten správný směr, určitě se nám ozvěte.

Jaká bude náplň práce?

  • plánování a realizace hlasových řešení UPC B2B
  • implementace 3CX PBX
  • implementace a správa Asterisk PBX
  • prodejní podpora obchodních zástupců a B2B týmů při řešení požadavků na hlasová řešení (vy a obchodní zástupce budete tvořit tým - vy to navrhnete, on to prodá)
  • instalace a administrace uživatelských telefonních stanic a aplikací
  • zakládání a administrace služeb a projektové dokumentace
  • evidence a inventarizace HW a SW pro služby
  • aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí (firmy od malých až po ty velké)
  • svěřený region je Praha a okolí

Požadavky na ideálního kandidáta?

  • ideálně VŠ popř. SŠ vzdělání s odpovídající zkušeností v oblasti IP a VoIP
  • znalost SIP, TCP/IP a základy síťového směrování
  • základní znalost práce s Linux OS, Windows OS
  • schopnost řídit, plánovat a organizovat
  • vysoké pracovní nasazení
  • znalost práce s PC (MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B
  • aktivní znalost AJ (stačí čtení a psaní)
  • tak trošku nadšenec v oboru

Co nabízíme?

  • flexibilní pracovní dobu s úvazkem 40 hodin týdně + pohotovosti
  • zázemí nadnárodní společnosti
  • služební automobil k SOUKROMÝM ÚČELŮM
  • Vaši mzdu tvoří především fixní mzda + případné odměny z instalace
  • ROČNÍ BONUS
  • 5 týdnů dovolené, stravenky, slevy na služby, slevové karty (sport, tankování, telefon), příspěvek na penzijní připojištění

Kontaktujte

UPC Česká republika, s.r.o.
Jana Fatková

Příběhy lidí

Michal Ertl

BSS Aplication Supervisor | Ostrava

Moje pracovní kariéra je s UPC spjata už od roku 2003. Po ukončení střední školy jsem nastoupil jako administrativní a technická podpora satelitního vysílání. Brzy jsem postoupil na pozici Supervisora. V roce 2008 jsem se stal součástí oddělení Technology & Innovation jako specialista BSS (Business Support System) a v současné době pracuji na pozici BSS Aplication Supervisor. Má práce je kreativní, pracuji na různých projektech a mám tak možnost neustále rozšiřovat své znalosti.

Vždy jsem měl to štěstí pracovat ve velmi přátelském a vstřícném kolektivu a také jsem měl, a stále mám, velmi férové nadřízené. V UPC oceňuji možnost dále se vzdělávat ve svém oboru a stále více pronikat do technických oblastí.

Hana Šindelářová

Call Centre Teamleader Senior | Meziboří

V UPC jsem začala pracovat v roce 2008, po otevření Klientského centra v Meziboří.

Poměrně rychle jsem se posunula na prodejní oddělení a byla vybrána jako garant specialistů pro písemnou komunikaci a začala jsem školit nováčky.

Po několika letech jsem se rozhodla pro další kariérní posun a přihlásila se do interního výběrového řízení na pozici Zástupce Teamleadera infolinky. Po roce jsem se stala Teamleaderem. Aktuálně tak zastávám pozici Teamleader Senior a koučuji nové Teamleadery.

Práce s lidmi mě baví a mám radost, když můžu novým kolegům předávat zkušenosti a vidím jejich pracovní pokroky. Oceňuji,  že mi UPC dává prostor pro realizaci různých projektů a podporuje mé nápady a aktivity. Také proto tu už pracuji devátým rokem…

Pavel Škarda

CEE Transformation Manager | Praha

V UPC pracuji od roku 2004, začínal jsem jako operátor Klientského centra, tehdy ještě ve společnosti Karneval.

Z odd. KC jsem postoupil na pozici Trenér technických dovedností a později jsem se dostal k práci Planning and Reporting Managera, na které jsem setrval šest let.

Jelikož jsem byl zapojen do implementace mnoha projektů, přešel jsem na pozici Manager Program Management & Strategy v oddělení Customer Operation. Tak jsem se dostal do nejužšího vedení firmy a staral se o klíčové projekty v UPC ČR i na Slovensku. V roce 2017 se má pozice opět trochu změnila a nyní pracuji jako CEE Transformation Manager, s čímž se pojí nové zodpovědnosti v regionu střední a východní Evropy.

I přes velké pracovní nasazení si stále najdu čas na svou rodinu.

Alena Šímová

HR Specialist senior | Praha

Před deseti lety jsem přišla do UPC z obchodní sféry. Dva roky jsem vyřizovala požadavky klientů, jako operátor a zástupce Teamleadera, kde jsem byla mimo jiné zodpovědná i za zaškolování nových zaměstnanců. Odtud už to byl jen krok na personální oddělení na pozici trenéra-školitele, kde jsem nováčky podporovala v jejich začátcích a pomáhala rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti. V rámci personálního oddělení jsem se časem podílela na výběru zaměstnanců. Poslední rok pracuji jako HR Specialist senior. Jsem zodpovědná za administrativní část personálního oddělení. Je to práce náročná, s důrazem na přesnost a pečlivost, a protože má přesah do všech personálně mzdových oblastí, je také velice různorodá a stále se při ní rozvíjím.

Přidej se k nám