Specialista prodeje (Cold Calls) - telefonická podpora

Obchod + Prodej

  • Brno-Židenice, Ostrava-Moravská Ostrava
  • Práce na plný úvazek

Zajímáte se o práci v mezinárodní společnosti? Vyhovuje Vám dynamické prostředí telekomunikací? Staňte se součástí našeho týmu a využijte možnosti osobně se podílet na budoucnosti naší společnosti.

Co od vás očekáváme?

  • proaktivní oslovování nových zákazníků – ColdCalls
  • navolávání schůzek obchodníkům v terénu
  • generování obchodních leadů pro obchodníky v terénu
  • oslovování nových zákazníků s následným prodejem po telefonu
  • doprodej služeb stávajícím zákazníkům v segmentu MLE a GOV
  • retenční činnost svěřeného portfolia
  • rozvoj prodejních aktivit a dodržování prodejního procesu
  • pravidelný telefonický kontakt svěřeného portfolia firemních zákazníků

Hledáme kolegu, který

  • má prokazatelnou praxi s vedením obchodního jednání po telefonu (ideálně velké firmy, státní správa apod.)
  • má zkušenosti s uzavíráním smluv u firemních zákazníků po telefonu
  • je schopen plánovat, řídit a organizovat
  • je loajální a zodpovědný
  • má vysoké pracovní nasazení
  • je velmi samostatný
  • je orientovaný na výsledek se znalostí prodejního procesu

Co můžete očekávat od nás?

  • práci na HPP (možnost i zkráceného úvazku)
  • občasná práce z domova
  • zajímavou mzdu (fix + osobní ohodnocení)
  • přátelský kolektiv 
  • spoustu firemních benefitů, jako je kabelová televize a internet se 70% slevou, stravenky v hodnotě 85 Kč za každý odpracovaný den, týden dovolené navíc (25 dní celkem), příspěvek na penzijní pojištění ve výši 3% mzdy, Multisport kartu, MOL kartu na levnější pohonné hmoty, …..

Místo výkonu práce: Ostrava nebo Brno

Kontaktujte

UPC Česká republika, s.r.o.
Jana Fatková

Příběhy lidí

Michal Ertl

BSS Aplication Supervisor | Ostrava

Moje pracovní kariéra je s UPC spjata už od roku 2003. Po ukončení střední školy jsem nastoupil jako administrativní a technická podpora satelitního vysílání. Brzy jsem postoupil na pozici Supervisora. V roce 2008 jsem se stal součástí oddělení Technology & Innovation jako specialista BSS (Business Support System) a v současné době pracuji na pozici BSS Aplication Supervisor. Má práce je kreativní, pracuji na různých projektech a mám tak možnost neustále rozšiřovat své znalosti.

Vždy jsem měl to štěstí pracovat ve velmi přátelském a vstřícném kolektivu a také jsem měl, a stále mám, velmi férové nadřízené. V UPC oceňuji možnost dále se vzdělávat ve svém oboru a stále více pronikat do technických oblastí.

Hana Šindelářová

Call Centre Teamleader Senior | Meziboří

V UPC jsem začala pracovat v roce 2008, po otevření Klientského centra v Meziboří.

Poměrně rychle jsem se posunula na prodejní oddělení a byla vybrána jako garant specialistů pro písemnou komunikaci a začala jsem školit nováčky.

Po několika letech jsem se rozhodla pro další kariérní posun a přihlásila se do interního výběrového řízení na pozici Zástupce Teamleadera infolinky. Po roce jsem se stala Teamleaderem. Aktuálně tak zastávám pozici Teamleader Senior a koučuji nové Teamleadery.

Práce s lidmi mě baví a mám radost, když můžu novým kolegům předávat zkušenosti a vidím jejich pracovní pokroky. Oceňuji,  že mi UPC dává prostor pro realizaci různých projektů a podporuje mé nápady a aktivity. Také proto tu už pracuji devátým rokem…

Pavel Škarda

CEE Transformation Manager | Praha

V UPC pracuji od roku 2004, začínal jsem jako operátor Klientského centra, tehdy ještě ve společnosti Karneval.

Z odd. KC jsem postoupil na pozici Trenér technických dovedností a později jsem se dostal k práci Planning and Reporting Managera, na které jsem setrval šest let.

Jelikož jsem byl zapojen do implementace mnoha projektů, přešel jsem na pozici Manager Program Management & Strategy v oddělení Customer Operation. Tak jsem se dostal do nejužšího vedení firmy a staral se o klíčové projekty v UPC ČR i na Slovensku. V roce 2017 se má pozice opět trochu změnila a nyní pracuji jako CEE Transformation Manager, s čímž se pojí nové zodpovědnosti v regionu střední a východní Evropy.

I přes velké pracovní nasazení si stále najdu čas na svou rodinu.

Alena Šímová

HR Specialist senior | Praha

Před deseti lety jsem přišla do UPC z obchodní sféry. Dva roky jsem vyřizovala požadavky klientů, jako operátor a zástupce Teamleadera, kde jsem byla mimo jiné zodpovědná i za zaškolování nových zaměstnanců. Odtud už to byl jen krok na personální oddělení na pozici trenéra-školitele, kde jsem nováčky podporovala v jejich začátcích a pomáhala rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti. V rámci personálního oddělení jsem se časem podílela na výběru zaměstnanců. Poslední rok pracuji jako HR Specialist senior. Jsem zodpovědná za administrativní část personálního oddělení. Je to práce náročná, s důrazem na přesnost a pečlivost, a protože má přesah do všech personálně mzdových oblastí, je také velice různorodá a stále se při ní rozvíjím.

Přidej se k nám