Financial Controller - junior

Finance

  • Závišova 502/5, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika
  • Práce na plný úvazek

Zajímáte se o práci v mezinárodní společnosti? Vyhovuje Vám dynamické prostředí telekomunikací? Staňte se součástí našeho týmu a využijte možnosti osobně se podílet na budoucnosti naší společnosti.

Hledáme nového kolegu/yni do týmu Controllingu, který/á hledá samostatnou a zodpovědnou práci v přátelském prostředí.

Co Vás v UPC čeká:

  • plánování přidělených sekcí / nákladových středisek P & L
  • komunikace s účetním týmem v CZ / SK SSC v Bratislavě (kvalita účetních záznamů, úplnost a přiměřenost časového rozlišení atd.)
  • příprava komentářů a analýz klíčových odchylek oproti minulému období / rozpočtu / prognóze
  • příprava ročních rozpočtů, měsíčních prognóz a různých ad hoc analýz na podporu rozhodování v oblasti podnikání
  • spolupráce s příslušnými manažery a zainteresovanými subjekty odpovědnými za vybranou oblast a rozpočet
  • reporting podle US GAAP v HFM; podpora ostatních členů týmu při předkládání a analýze HFM
  • různé další úkoly ad hoc a finanční analýza / BC pro podporu vedoucího podnikového řízení a plánování a místních CFO

Pro práci Controllera budete potřebovat:

  • SŠ/VŠ vzdělání finanční oblast preferována
  • zkušenosti na obdobné pozici
  • MS Office (především pokročilá práce s MS Excel)
  • komunikativní znalost anglického jazyka
  • obecná znalost účetních zásad

Dovednosti, které se Vám budou hodit:

  • dobré analytické myšlení
  • cit pro detail
  • týmový hráč
  • spolehlivost a schopnost samostatně pracovat
  • dobré komunikační dovednosti

Nabízíme:

  • prima partu – přátelské prostředí a tým kolegů
  • vyjdeme Vám vstříc flexibilní pracovní dobou a možností pracovat z domova
  • kabelová televize a internet se 70% slevou
  • stravenky v hodnotě 85,- / odpracovaný den
  • jako samozřejmost bereme, že budete o týden déle doma s rodinou (25 dní dovolené)
  • myslíme i na Vaše stáří a nabízíme penzijní pojištění ve výši 3% mzdy
  • Vy i vaše rodina můžete volat za pár kaček – stačí se přidat do slevového program Vodafone
  • dále můžete mít kartu Multisport pro Vaši dobrou kondici nebo MOL kartu pro levnější pohonné hmoty
  • zajímavé týmové akce (s námi to není jen o práci....)

Kontaktujte

UPC Česká republika, s.r.o.
Alžběta Vlasáková

Příběhy lidí

Michal Ertl

BSS Aplication Supervisor | Ostrava

Moje pracovní kariéra je s UPC spjata už od roku 2003. Po ukončení střední školy jsem nastoupil jako administrativní a technická podpora satelitního vysílání. Brzy jsem postoupil na pozici Supervisora. V roce 2008 jsem se stal součástí oddělení Technology & Innovation jako specialista BSS (Business Support System) a v současné době pracuji na pozici BSS Aplication Supervisor. Má práce je kreativní, pracuji na různých projektech a mám tak možnost neustále rozšiřovat své znalosti.

Vždy jsem měl to štěstí pracovat ve velmi přátelském a vstřícném kolektivu a také jsem měl, a stále mám, velmi férové nadřízené. V UPC oceňuji možnost dále se vzdělávat ve svém oboru a stále více pronikat do technických oblastí.

Hana Šindelářová

Call Centre Teamleader Senior | Meziboří

V UPC jsem začala pracovat v roce 2008, po otevření Klientského centra v Meziboří.

Poměrně rychle jsem se posunula na prodejní oddělení a byla vybrána jako garant specialistů pro písemnou komunikaci a začala jsem školit nováčky.

Po několika letech jsem se rozhodla pro další kariérní posun a přihlásila se do interního výběrového řízení na pozici Zástupce Teamleadera infolinky. Po roce jsem se stala Teamleaderem. Aktuálně tak zastávám pozici Teamleader Senior a koučuji nové Teamleadery.

Práce s lidmi mě baví a mám radost, když můžu novým kolegům předávat zkušenosti a vidím jejich pracovní pokroky. Oceňuji,  že mi UPC dává prostor pro realizaci různých projektů a podporuje mé nápady a aktivity. Také proto tu už pracuji devátým rokem…

Pavel Škarda

CEE Transformation Manager | Praha

V UPC pracuji od roku 2004, začínal jsem jako operátor Klientského centra, tehdy ještě ve společnosti Karneval.

Z odd. KC jsem postoupil na pozici Trenér technických dovedností a později jsem se dostal k práci Planning and Reporting Managera, na které jsem setrval šest let.

Jelikož jsem byl zapojen do implementace mnoha projektů, přešel jsem na pozici Manager Program Management & Strategy v oddělení Customer Operation. Tak jsem se dostal do nejužšího vedení firmy a staral se o klíčové projekty v UPC ČR i na Slovensku. V roce 2017 se má pozice opět trochu změnila a nyní pracuji jako CEE Transformation Manager, s čímž se pojí nové zodpovědnosti v regionu střední a východní Evropy.

I přes velké pracovní nasazení si stále najdu čas na svou rodinu.

Alena Šímová

HR Specialist senior | Praha

Před deseti lety jsem přišla do UPC z obchodní sféry. Dva roky jsem vyřizovala požadavky klientů, jako operátor a zástupce Teamleadera, kde jsem byla mimo jiné zodpovědná i za zaškolování nových zaměstnanců. Odtud už to byl jen krok na personální oddělení na pozici trenéra-školitele, kde jsem nováčky podporovala v jejich začátcích a pomáhala rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti. V rámci personálního oddělení jsem se časem podílela na výběru zaměstnanců. Poslední rok pracuji jako HR Specialist senior. Jsem zodpovědná za administrativní část personálního oddělení. Je to práce náročná, s důrazem na přesnost a pečlivost, a protože má přesah do všech personálně mzdových oblastí, je také velice různorodá a stále se při ní rozvíjím.

Přidej se k nám