Kariéra

Zajímáte se o práci v mezinárodní společnosti? Vyhovuje Vám dynamické prostředí telekomunikací? Staňte se součástí našeho týmu a využijte možnosti osobně se podílet na budoucnosti naší společnosti.

Back Office Teamleader

Náplň práce:

• vedení a motivace operátorů klientského centra
• odpovědnost za plnění požadavků klientů, dodržování termínů a standardů klientského centra
• sledování, vyhodnocování úrovně poskytovaných služeb
• zodpovědnost za plnění cílů svého týmu
• kontrola a hodnocení práce operátorů, dohled nad plněním úkolů, termínů, dodržováním platných postupů
• spolupráce při vytváření a optimalizaci pracovních procesů
• spolupráce s HR odd. - fluktuace prodejců, účast na výběrových řízení
• řešení nestandardních situací
• příprava podkladů pro reporting, mzdové oddělení, vedení docházky a plánu dovolených

Kvalifikace a předpoklady vhodného kandidáta:

• min. SŠ vzdělání
• min. 1 rok praxe s vedením týmu podřízených
• praxe na klientském oddělení
• samostatnost, flexibilita, pečlivost a loajalita
• velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce
• aktivní přístup k řešení úkolů
• schopnost zvládat práci pod tlakem
• uživatelská znalost práce na PC – dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) podmínkou
• znalost AJ výhodou
• řidičský průkaz skupiny B

UPC nabízí:

• práci na HPP
• zázemí nadnárodní společnosti, moderní prostředí
• zaměstnanecké benefity - 5 týdnů dovolené, stravenky, penzijní pojištění....

Pracoviště: Meziboří u Litvínova

Kontakt

UPC Česká republika, s.r.o.
Eva Grocholová